לוח המשרות

מכרז לתפקיד: לבורנט/ית תפוח פיס עמק החולה- מועצה אזורית הגליל העליון

31/03/2025
מספר משרה: 
17443
מועצה/אזור/יישוב: 
מ.א. הגליל העליון
חברה: 
מועצה אזורית הגליל העליון- משאבי אנוש
תחום: 
לבורנט/ית
מקצוע: 
לבורנט/ית
תאור תפקיד: 
  • הכנת ציוד, כלים וחומרים לביצוע ניסויים על ידי התלמידים.
  • עזרה למורה ולתלמידים בשעת ביצוע ניסויים במעבדה.
  • תפעול ניהול ממוחשב של הזמנת ציוד, כלים וחומרים למעבדות המדעים.
  • שמירה על תקינות הציוד והחומרים שבמעבדות ופיקוח על תחזוקתם.
  • אחזקת חומר חי במעבדה וטיפול בו.
  • סיוע למורה ולתלמידים בתכנון פרויקטים ובביצועם באופן יחידני או בקבוצות. (כולל הדרכת     תלמידים בכל הנוגע לשימוש במכשור הנדרש לביצוע ניסויים ותצפיות בזמן שיעורי המעבדה או מחוץ להם, כגון ביוטופ, ביודע , מעבדה בפיזיקה וכו').
  • בדיקת ניסויים חדשים וביצועם.
  • ארגון והפקה של תערוכות הקשורות במקצועות המדעים, במעבדות ובמרחבים ציבוריים.
  • סיוע למורה בהפקת דפי עבודה וחומר נלווה לשיעורים במעבדות.
  • סיוע למורה ולתלמידים בשימוש במחשבים בלימודי המדעים במעבדות (מעבדה ממוחשבת, עיבוד תוצאות במחשב).
  • הכנת פריטי ציוד אור-קולי (כגון טלוויזיה, וידיאו, מצלמת מיקרוסקופ וציוד חדשני    רלוונטי) לשיעורים במעבדות וארגונם על פי בקשת המורה, וכן סיוע בהפעלתם.
  • תפעול מעבדת פיזיקה (שליטה בהפעלת מכשירים וכלים, עזרה למורה לביצוע מעבדות חקר)
  • הכנה והדרכת פעילויות מדעים וביצוע חקר לתלמידי ביה"ס היסודיים.

 

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

 תנאי הסף:

  • בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, בתחומי המדעים.
  • או  תעודת הנדסאי בתחומי הביולוגיה, הפיזיקה, הביוטכנולוגיה, הכימיה או בתחומי מדע הקשורים אליהם.
  • או  תעודת טכנאי בתחומי הביולוגיה, הפיזיקה, הביוטכנולוגיה, הכימיה או בתחומי מדע הקשורים אליהם.

 

דרישות נוספות:

 שפות- עברית ברמה גבוהה.

 יישומי מחשב- היכרות עם תוכנות הOFFICE –

רישום פלילי- היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א .2001

 

הגבלת כשירות: עובד חינוך מחויב באישור העסקתו כעובד חינוך בכתב מהמנהל הכללי. העובד אינו יכול לעסוק בחינוך אם נתקיים אחד מאלה:

  • הורשע בעבירה שיש בה כדי לפגוע בביטחון המדינה.
  • הורשע בעבירה אחרת שיש עמה קלון והמנהל הכללי סבור כי לאור הרשעה זו אין העובד ראוי לשמש עובד חינוך.
  • הוכח למנהל הכללי שיש בהתנהגותו של העובד משום השפעה מזיקה על תלמידים.

 

 

היקף משרה: 100% משרה

  • מנהל/ת בית הספר

תחילת עבודה: מידיי

דרגות העסקה:  לבורנטים 37-39

להגשת מועמדות לחץ כאן, להגשה עד לתאריך 14.04.2025

מועמד אשר מבקש התאמות בהליכי הקבלה לעבודה מחמת מגבלותיו יפרט את הצורך בהתאמות ויצרף מסמכים או חוות דעת המעידים על הצורך.

עדיפות תינתן למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת באופן הולם בקרב עובדי המועצה, ובלבד שמדובר במועמד בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.

 

 

 

 

 

 

המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

לא ניתן לשלוח קו"ח דרך האתר למשרה זו, אנא פנה/י על פי תנאי המכרז המצורף.

לפרטים נוספים סגור

מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת בשירות הפסיכולוגי (כפר בלום) מועצה אזורית הגליל העליון

30/03/2025
מספר משרה: 
17429
מועצה/אזור/יישוב: 
מ.א. הגליל העליון
חברה: 
מועצה אזורית הגליל העליון- משאבי אנוש
תחום: 
אדמיניסטרציה
מקצוע: 
מנהל/ת אדמינסטרטיבי/ת
תאור תפקיד: 

תחומי העיסוק:

  • ניהול אדמיניסטרטיבי  משרד שפ"ח ושפ"מ.
  • ניהול ומעקב תקציב השפ"ח בסביבת אקסל.
  •  ניהול תיקיה ממחושבת.
  • מענה טלפוני ופרונטלי לפונים לשרות הפסיכולוגי.
  • ניהול לוח זמנים ופגישות של מנהלת השפ"ח והפסיכולוגים.
  • מעקב אחר תשלומים וגבייה (שפ"מ).
  • עבודה מול מחלקות המועצה השונות (רכש, הנה"ח, שכר, חינוך).
  • טיפול באחזקת המבנה וצורכי "הבית".
  • מטלות נוספות ככל שתוטלנה ע"י הממונה.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

תנאי סף:

  • 12 שנות לימוד או תעודת בגרות.
  • יתרון לבעלי תואר אקדמי.
  • עדיפות לבעלי ניסיון של שנתיים לפחות בתחום.
  • רישום פלילי – היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א – 2001.
  • ידיעת השפה העברית על בוריה ויכולת הבעה בכתב ובע"פ.
  • שליטה מלאה על תכנות ה-Office (Word, Power Point, Excel) והתמצאות בסביבת עבודה ממוחשבת.

 

דרישות תפקיד:

  • יכולת לעבודה בגמישות ותחת לחץ.
  • תודעת שרות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
  • דיסקרטיות ורמת אמינות גבוהה.
  • מהימנות אישית ומקצועיות.

היקף :75% משרה

כפיפות: מנהלת השירות הפסיכולוגי

תחילת עבודה: מיידי

להגשת מועמדות לתפקיד לחץ כאן, להגשה עד לתאריך 13.04.25

המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

לא ניתן לשלוח קו"ח דרך האתר למשרה זו, אנא פנה/י על פי תנאי המכרז המצורף.

לפרטים נוספים סגור

מכרז פומבי לתפקיד תחשיבן/ית באגף שירותים חברתיים במועצה אזורית הגליל העליון

24/03/2025
מספר משרה: 
17334
מועצה/אזור/יישוב: 
מ.א. הגליל העליון
חברה: 
מועצה אזורית הגליל העליון- משאבי אנוש
תחום: 
כספים
מקצוע: 
תחשיבן/ית
תאור תפקיד: 

תחומי העיסוק:

  • אחריות למימוש הכספי של ההחלטות הטיפוליות ברמת הפרט ו/או הקהילה, בכפוף להנחיות המשרד.
  • קבלת בקשות לחישוב זכאות מקבלי השירות לצורך קביעת השתתפות עצמית עבור הסיוע שקבע העובד הסוציאלי המטפל.
  • מעקב אחר השתתפויות המשפחות בפועל והשתתפות גורמים נוספים.
  • העברת מידע לעובדים על תוכניות סיוע אשר עומדות לפני מועד סיומן לצורך בדיקה חוזרת.
  • דיווח למשרד באמצעות המערכות הממוחשבות של הרשויות וטיפול בשגויים.
  • דיווח למערכות ייעודיות חיצוניות במקרים נדרשים
  • ריכוז ההיבט הכספי של הפרויקטים השונים של המחלקה או הצוות.
  • דיווח למשרד על העסקת עובדים, לצורך זיכוי הרשות על העסקתם לפי התקן לעובד ונתוניו האישיים (מועד תחילת העסקה, מועד סיום העסקה ושינויים במשך תקופת העסקת העובד).
  • אחריות להטמעת הנחיות מדיניות המשרד בנושאים שבאחריותו.
  • ביצוע פעילויות נוספות על פי דרישת הממונה
דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

תנאי סף:

  • תואר אקדמי המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים מחוץ לארץ במשרד החינוך או הנדסאי או טכנאי מוסמך בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג –2012- חובה.
  • סיום קורס תחשבנים בתוך שנה מיום קליטתו במשרה.
  • הכרת מערכת המחשוב ברמת שימוש עצמאית.
  • ניסיון בשרותי רווחה מוניציפליים או בהנהלת חשבונות- יתרון.

 

דרישות נוספות:

 

  • ידע ויכולת עבודה בסביבה ממוחשבת, הכרות עם תוכנות כגון אופיס וכד'.
  • יוזמה, מוטיבציה, תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
  • יכולת עבודה במצבי לחץ ומתן תגובה ומענים איכותיים ומיידים.
  • מתן שרות דיסקרטי.
  • יכולת עבודה עצמאית ובצוות בסביבה רבת ממשקים.
  • יחסי אנוש מעולים ושרותיות.

 

היקף משרה:  50% משרה (אופציה להגדלה ל100% משרה בהמשך)

תנאי העסקה: דירוג המנהלי דרגה  7-10

כפיפות: מנהלת מחלקת שירותים חברתיים

תחילת עבודה: מיידי

 

להגשת מועמדות למשרה לחץ כאן, להגשה עד לתאריך 07.04.2025

מועמד אשר מבקש התאמות בהליכי הקבלה לעבודה מחמת מגבלותיו יפרט את הצורך בהתאמות ויצרף מסמכים או חוות דעת המעידים על הצורך. עדיפות תינתן למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת באופן הולם בקרב עובדי המועצה, ובלבד שמדובר במועמד בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.

המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

לא ניתן לשלוח קו"ח דרך האתר למשרה זו, אנא פנה/י על פי תנאי המכרז המצורף.

לפרטים נוספים סגור

מכרז חיצוני הזמנה להגשת מועמדות לשתי משרות - בודק/ת בקשות להיתרי בנייה/מידען בוועדה המקומית לתכנון ובניה הגליל העליון

23/03/2025
מספר משרה: 
17313
מועצה/אזור/יישוב: 
מ.א. הגליל העליון
חברה: 
הועדה לתכנון ובניה - מועצה אזורית הגליל העליון
תחום: 
הנדסה
מקצוע: 
בודק/ת היתרי בנייה
תאור תפקיד: 

תיאור המשרה

מסירת מידע עדכני  לצורך הגשת בקשות להיתרי בניה, לרבות מידע תכנוני כללי ולפיקוח.

בדיקה וטיפול בבקשות להיתרי בנייה במרחב התכנון המקומי של הוועדה בהתאם לחוק התכנון והבנייה ולתקנות, ובהתאם למדיניות הוועדה המקומית ולהנחיות מהנדסת הוועדה.

היקף העסקה

 100 משרה + שעות נוספות לפי הצורך

תיאור התפקיד

  • איסוף המידע התכנוני המתאים, תוך זיהוי תכניות המתאר ותכניו בנין עיר  הרלוונטיות,  לצורך הכנת בקשה להיתר ,הוראות, הגבלות וכיוצ"ב
  • העברת בקשות מידע לגורמים בתוך הרשות ולגורמי חוץ רלוונטיים , כגון: חח"י, רת"א, רט"ג, רשויות המים והגז, רשות העתיקות ועוד.
  • קבלת המידע מכל  הגורמים ועיבודו תוך בירור ויישוב אי התאמות;
  • הפקת המידע לציבור, לגורמי הוועדה, לגורמי חוץ לפי הנחיות הממונה;
  • בדיקת בקשות להיתרי בניה וליווי הבקשות בהתאם לתקנות הרישוי והנחיות הממונה.
  • הכנת נוסח פרסום לבקשות המוגשות להוצאת היתרי בניה , כנדרש בחוק ובתקנות.
  • הפקת היתרי בנייה
  • העברת נתונים לצורך עריכת חשבון והכנת שוברים לתשלום
  • כתיבת חוות דעת לגבי נושאים הקשורים למחלקת הרישוי
  • קבלת קהל ומענה לפניות
  • משימות נוספות על פי הנחיות הממונה
דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

השכלה ודרישות מקצועיות

  • תואר אקדמי ממוסד מוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה באדריכלות או הנדסת בניין, או   הנדסאי בניין או אדריכלות;

 

דרישות נוספות

  • יושר אישי ואמינות, סדר, ניקיון, כושר עבודה ואחריות, יחסי אנוש טובים, יכולת ארגון;
  • עברית ברמה גבוהה בעל פה ובכתב.
  • יישומי מחשב – שליטה בתוכנות office.
  • תודעת שירות ויכולת עבודה מול קהל.
  • יכולת עמידה בלחצים.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • הכרה וניסיון בעבודה עם תוכנות OFFICE ו – GIS.

 

 

יתרונות נוספים

 

  • עדיפות לבעלי ניסיון קודם בתחום
  • בוגר קורס בודקי בקשות להיתר
  • בוגר קורס מידען

 

כפיפות מקצועית וניהולית

  • מהנדסת הועדה

כללי

  • הועדה איננה מחויבת לקבל כל הצעה והיא רשאית, לבחור בכל הצעה, או לא לבחור באף אחת מהן על פי שיקול דעתה הבלעדי.
  • המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לנשים וגברים כאחד.
  • נא להגיש מועמדות בכתב עד ליום: 09/04/2025 בשעה: 16:00

למייל: michraz@galil-elion.org.il  ולצרף קורות חיים, תעודות והמלצות – חובה .

ניתן לפנות בטלפון:  04-6816373

  • הוועדה רשאית להחליט במקרה הצורך על הארכת זמן להגשת מועמדויות נוספות.

 

למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.
נמצאו 4 משרות לפי החיפוש