מהות התפקיד: מתן שירותי ייעוץ והכוונה לכלל הצעירים ולחיילים משוחררים במרכז צעירים ואחריות על כלל הפעילויות בו המיועדות לסייע לחיילים משוחררים להשתלב בלימודים ובעולם התעסוקה וזאת באמצעות ייעוץ. לרבות מתן מידע על זכויות חיילים משוחררים, הפנייתם לגורמים הרלוונטים לשם מימושן ותכלול נושא ההשכלה והמלגות במרכז צעירים גליל עליון.
תיאור העיסוק :
ייזום קשר עם אוכלוסיות החיילים המשוחררים וחשיפתם למגוון זכויות היחידה להכוונת חיילים משוחררים.
אחריות על אימות נתונים לצרכי מלגות.
סיוע במיצוי זכויות חיילים משוחררים לרבות איתור ושילוב מועמדים לתכניות ייחודיות של האגף והקרן לחיילים משוחררים בתחומי השכלה גבוה, מכינות קדם אקדמיות והכשרות מקצועיות.
טיפול באיגום משאבים, קשר עם הגופים הרלוונטים והרחבת שתופי הפעולה- הקרן והיחידה להכוונת חיימ"ש, מוסדות לימוד להשכלה גבוה, קרנות וארגונים המסייעים לסטודנטים באזור הגליל העליון.
השתתפות בהכשרות וימי עיון ככל שידרשו ע"י הקרן והיחידה לחיילים משוחררים- משרד הביטחון וגורמים רלוונטים אחרים לתחום.
ארגון פעילויות אירועים וכנסים לאוכלוסיות היעד, כגון- . סדנאות, הרצאות, סיורים, כנסי הסברה להסרת חסמים להשכלה גבוהה.
השתתפות בפורומים/ צוותים לפיתוח הון אנושי והשכלה במועצה אזורית הגליל העליון.
אוכלוסיות יעד:
כלל צעירי הגליל העליון, ובדגש על משרתי המדינה (צה"ל ושירות לאומי) מיום השחרור ועד 5 שנים לאחריו.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
תנאי סף:
תואר ראשון במדעי החברה/הרוח/חינוך/עו"ס - חובה ! (יש לצרף תעודות לקורות חיים).
נדרשת הכרות טובה עם עולם האקדמיה וההשכלה הגבוה
יכולת הקשבה, כושר שכנוע, כושר ביטוי – בעל פה ובכתב, יכולת עבודה בצוות, תודעת שרות.
ניסיון בתחום ההדרכה/ ייעוץ
ניסיון מוכח ושליטה מלאה בעבודה במשרד ממוחשב ובתוכנותOFFICE .
דרישות נוספות:
נדרשת נכונות לעבודה עד שעות הערב בהתאם לצורך
יכולת ארגונית גבוה
רוח יזמית/ "ראש גדול"
ניידות
זמינות מיידית.
היקף המשרה – 50% משרה (נדרשת נכונות לגמישות בשעות העבודה, כולל עבודה בשעות אחה"צ- ערב)
מכרז: רכז/ת קהילה צעירה מרכז צעירים גליל עליון - מרכז צעירים
09/12/2024
מספר משרה:
16109
מועצה/אזור/יישוב:
מ.א. הגליל העליון
חברה:
מועצה אזורית הגליל העליון- משאבי אנוש
תחום:
רכז/ת
מקצוע:
רכז/ת קהילה
תאור תפקיד:
אוכלוסיית היעד: צעירי הגליל העליון בגילאי 18-35
ייעוד התפקיד: חיזוק תחושת השייכות והזהות של צעירי הגליל העליון ושמירה על המרקם הקהילתי של קהילת צעירי הגליל העליון. ליווי אישי של צעירים לצד שיקום חייהם כקהילה ובניית עתידם בגליל העליון
מטרות התפקיד:
חיזוק הקשר והזיקה של צעירי הגליל העליון בקהילות המפונות והלא מפונות לאיזור.
מתן שירות ומענה לצרכים חברתיים של הקהילה הצעירה – בהיבטים קהילתיים ופרטניים של הצעירים.
העלאת החוסן של הצעירים באמצעות הגדלת מעורבותם הקהילתית והשרשת תפיסה קהילתית בקרב צעירי הגליל העליון המפונים והלא מפונים.
להוות כתובת רשותית לצעירי הגליל העליון באשר הם.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
דרישות וכישורים:
השכלה אקדמית בתחום מדעי החברה/ רוח (תעודה בהנחיית קבוצות יתרון)
ניסיון בריכוז או ניהול פרויקטים חברתיים, הכרות עם המגזר השלישי ויוזמות חברתיות
ניסיון בהתנדבות ובעבודה עם מתנדבים
רגישות תרבותית גבוהה ואוריינטציה חברתית מובהקת- גישה קהילתית
היכרות עם השירותים ביישוב/ באזור
נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות
בעל יכולת ארגונית גבוה
רוח יזמית/ "ראש גדול"
ניידות
זמינות מיידית
תחומי אחריות
סיוע במציאת פתרונות לאתגרים השונים איתם מתמודדים צעירים בכלל ובמציאות הנוכחית בפרט (אתגרים כגון-תעסוקה, לימודים, הורות צעירה, משרתי מילואים דיור ועוד)
ארגון אירועים קהילתיים, גיוס מתנדבים, סיוע בניהול המשאבים הקהילתיים
עבודה שוטפת מול רכזי צעירים בקיבוצים.
ניהול מאגר נתונים- מיפוי מצב הצעירים בגליל עליון (מפונים, סטטוס חזרה וכדו') ניתוח ועיבוד הנתונים לתוך תכנית עבודה שנתית ויישומה
מימוש והפעלת תקציב תכנית חוסן לצעירים
מתן ליווי, הדרכה והכוונה לצעירים המשתתפים בפעילות וכן מעקב ובקרה אחר הפעילות
סיוע במצוי הזדמנויות וזכויות
מעקב אחר מצב הצעירים בקיבוצים .וברשות.
חיבור לתוכניות חדשות הפועלות ברשות.
התפקיד כולל
הקמת קבוצת צעירים פעילים קהילתיים בגליל העליון.
בניית מאגר מתנדבים צעירים וניהול פעילותם.
קיום קשר שוטף עם רכזי צעירים/ ועדות צעירים ביישובים
היקף משרה: 100% כפיפות – מנהלת מרכז צעירים קורות חיים ניתן להעביר עד לתאריך 15.12.24 לכתובת kerens@galil-elion.org.il
משרה זו מותנית באישור ותקצוב משרד הנגב הגליל והחוסן הלאומי (תקציב פעולה) והמועצה איננה מתחייבת להמשיכה בסיום תקצוב זה, המשרה מתוקצבת עד נובמבר 2025
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
ייעוד: סיוע לקיבוצים המפונים בתהליכי חיזוק והתחדשות קהילתית על ידי קידום והובלת גוף ניהולי-קהילתי של ממלאי תפקידים חברתיים וקהילתיים, בניית תכניות עבודה, ויישום פעילויות המקדמות עיסוק מתמשך, סדור ומקצועי בחוסן קהילתי, שייכות ומעורבות.
רציונל לנחיצות התפקיד: המלחמה שפקדה את האזור גרמה לפיזור קהילות קיבוציות ברחבי הארץ ולניתוק פיזי ורגשי של חברי הקיבוצים מקהילות המוצא שלהם. במציאות זו, נפגעו משמעותית החוסן החברתי, תחושת השייכות והאמון הקהילתי – עוגנים חיוניים להתמודדות עם משבר ולבנייה מחודשת של הקהילה. הקיבוץ, שתמיד שאף להוות מסגרת חברתית-קהילתית חזקה, נדרש כעת להמציא את עצמו מחדש בתנאים מורכבים של פיזור ונפרדות. על מנת להוביל את תהליכי ההתאוששות והחיזוק החברתי ישנו צורך בהקמת גוף ניהולי-קהילתי רשתי שיפעל באופן מקצועי, מתמשך וסדור. תפקיד רכז/ת חברה וקהילה נועד לתת מענה ארגוני ומקצועי לצורך של הקיבוץ בפיתוח, שימור וחיזוק החוסן הקהילתי בקיבוצים המפונים באמצעות יצירת תשתית ניהולית רשתית שתבטיח חיבורים קהילתיים חזקים ומבוססי אמון, תוך הפעלה מתואמת של כל גורמי הקהילה ובעלי התפקידים. הפלטפורמה הרשתית, אותה יוביל ממלא התפקיד, תאפשר למערכת החברתית-קהילתית בקיבוץ לפעול בגמישות תפעולית לצד יציבות ארגונית, תוך חיזוק תחושת השייכות והאחריות המשותפת. מהלכים אלה לא רק יסייעו לקיבוצים המפונים בהתמודדות עם ההשלכות המיידיות של המשבר, אלא גם יבנו יסודות איתנים לחוסן קהילתי לעתיד.
תחומי אחריות:
הובלת תהליכים קהילתיים וארגוניים תומכי חוסן קהילתי:
בניית גוף ניהולי-קהילתי שיפעל לחיזוק החברה בקיבוץ על בסיס יצירת חיבורים ושיתופי פעולה בין חברי הקהילה וחיזוק הקשרים החברתיים בקיבוץ.
מיפוי ואיתור צרכים קהילתיים:
מיפוי הקהילה וזיהוי הצרכים החברתיים-הקהילתיים ברמת הפרט, המשפחה והקהילה.
קידום מענים ופתרונות בהתבסס על פערים בין צרכים למענים קיימים.
בניית והפעלת תוכניות עבודה:
קידום תכנית עבודה שנתית המתמקדת במשימות קהילתיות רחבות, תוך דגש על חיזוק תחושת השייכות והחוסן של התושבים, והובלת הוצאתה לפועל.
תיאום וביצוע משימות חברתיות-קהילתיות, בהתאם לצרכי הקיבוץ בשגרה ובזמן משבר.
פיתוח יוזמות חברתיות-קהילתיות:
עידוד יוזמות חברתיות-קהילתיות המסייעות לחיזוק תחושת השייכות והזיקה לקהילת המוצא באמצעות הגוף הניהולי-קהילתי.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
תושב.ת היישוב / ממלא תפקיד – יתרון.
ניסיון מוכח בניהול והובלת תהליכים קהילתיים-חברתיים, במיוחד בהקשר של חוסן חברתי וקהילתי.
יכולת מוכחת בהובלת והנחיית צוותים, ורתימה של גורמים שונים לעשייה קהילתית.
ידע וניסיון בעבודה עם קהילות קיבוציות ועם בעלי תפקידים בקיבוצים.
אוריינטציה חברתית וקהילתית, עם יכולת להבין ולזהות צרכים חברתיים בקיבוץ.
מיומנויות תקשורת בין אישית ויכולת עבודה עם גורמי מקצוע חיצוניים.
תואר ראשון בתחום רלוונטי (חינוך, עבודה סוציאלית, ניהול קהילתי וכד') - חובה.
מאפייני העסקה:
תחילת עבודה: מיידית (העסקה למספר חודשים עם אפשרות הארכה בהתאם להמשך תקצוב ממשרד הרווחה תקציבים)
היקף משרה: 50% - 100% (בהתאם למספר הקיבוצים המלווים)
העסקה ע"י אגף שירותים חברתיים במועצה, הנחייה וליווי מקצועי ע"י אגף יישובים ואגף שירותים חברתיים.
מכרז פומבי: לתפקיד מזכירה ראשית (מנהלנית) בבית ספר יסודי עלי גבעה במועצה אזורית הגליל העליון
04/12/2024
מספר משרה:
16058
מועצה/אזור/יישוב:
מ.א. הגליל העליון
חברה:
מועצה אזורית הגליל העליון- משאבי אנוש
תחום:
מזכיר/ה
מקצוע:
מזכיר/ה
תאור תפקיד:
מהות התפקיד
ביצוע עבודות מזכירות ומטלות פקידותיות ותקציביות הנוגעות לעבודת בית הספר וכן תפעול הקמפוס של ביה"ס: הסעות, ניקיון, הזנה, הזמנת בעלי מקצוע לפי הנחיות מנהל/ת בית הספר.
תחומי העיסוק:
רישום תלמידים וגביית תשלומי הורים.
מעקב נוכחות של עובדי ביה"ס והמורים ודיווח היעדרויות למשה"ח ולמועצה.
סיוע לעובדי בית הספר ולמורים בקשר עם המועצה ועם משרד החינוך (גזברות וכ"א).
תפעול חשבונות בית הספר במערכת ממוחשבת ייעודית ל"ניהול עצמי".
עבודה במערכות ממוחשבות של משרד החינוך כולל מנבס, ריקנט, משכית, אופקית...
רכש ע"פ נוהל, וביצוע תשלומים והוצאת קבלות.
טיפול ומעקב אחרי דוחות תאונה.
תיוק מסמכים ודואר בית הספר.
כתובת לפניות לבית הספר ומענה ב: מייל, טלפון, במשרד - בתאום עם מנהל/ת ביה"ס.
תאום פגישות ולו"ז של מנהלת בית הספר ע"פ הצורך.
תפעול פרויקטים ייחודיים לפי בקשת המנהלת.
כתובת לתלמידים בנוגע לעזרה ראשונה הניתנת בבית הספר או דיווח להורים אם נדרשים לטיפול.
ביצוע מפעל ההזנה ודאגה לתפעולו הראוי.
כל סיוע מנהלתי אחר אשר נדרש בהתאם להנחיות מנהלת בית הספר
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
שירותיות - יכולת עבודה בנועם עם גורמים מגוונים בתוך בית הספר ומחוצה לו: תלמידים, הורים, צוות, משרד החינוך, מועצה וכיו"ב. מאור פנים וקשר טוב עם כל באי בית הספר.
יכולת ונכונות ללמידה של תוכנות ייעודיות לניהול בית ספר.
היכרות עם מסגרת בית ספרית וניסיון במזכירות בית ספר – יתרון
ידע וניסיון בהנהלת חשבונות - יתרון
12 שנות לימוד- חובה.
עברית ברמה גבוהה, אנגלית ברמה בינונית - יתרון
יישומי מחשב: היכרות עם תוכנות ה- OFFICE,
היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסק עברייני מין, תשס"א 2001.
היקף משרה: 100% משרה
כפיפות: מנהל/ת בית הספר
תחילת עבודה: מיידי
תנאי העסקה: דירוג מנהלי דרגה 7-9
להגשת מועמדות למשרה לחץ כאן, להגשה עד תאריך 18.12.2024
מועמד אשר מבקש התאמות בהליכי הקבלה לעבודה מחמת מגבלותיו יפרט את הצורך בהתאמות ויצרף מסמכים או חוות דעת המעידים על הצורך.
עדיפות תינתן למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת באופן הולם בקרב עובדי המועצה, ובלבד שמדובר במועמד בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.
לא ניתן לשלוח קו"ח דרך האתר למשרה זו, אנא פנה/י על פי תנאי המכרז המצורף.
מכרז חיצוני הזמנה להגשת מועמדות לשתי משרות פיקוח ואכיפה על דיני התכנון והבנייה בוועדה המקומית הגליל העליון
02/12/2024
מספר משרה:
16034
מועצה/אזור/יישוב:
מ.א. הגליל העליון
חברה:
הועדה לתכנון ובניה - מועצה אזורית הגליל העליון
תחום:
פיקוח
מקצוע:
פיקוח ואכיפה
תאור תפקיד:
תיאור המשרה:
ביצוע אכיפה ופיקוח על פי חוק התכנון והבניה, התשכ"ה-1965, במרחב התכנון של הוועדה.
סוג המכרז: חיצוני
תיאור התפקיד:
פיקוח ואכיפה על הבנייה על פי היתרי בנייה במהלך הבנייה ובסופה.
פיקוח ואכיפה על עבודות הבנייה ושימושים במקרקעין המבוצעים בניגוד לחוק והתקנות כולל הכנת תיקי חקירה, איסוף ראיות, חקירת עדים וחשודים, הוצאת צווים ועבודה מול התובעת של הוועדה.
תעודות גמר /אישור התחלת עבודה עפ"י החוק והתקנות / רישוי עסקים / הפקת מידע
קבלת קהל ועבודה משרדית
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
השכלה ודרישות מקצועיות:
בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחו"ל בהנדסת בניין או אדריכלות או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג 2012 באותם תחומים.
לא יאוחר משנה וחצי מתחילת המינוי המועמד יחויב לסיים בהצלחה תכנית הכשרה למפקח (פרט למועמד שהוסמך בעבר כמפקח תכנון ובניה).
ניסיון מקצועי:
עדיפות לבעלי ניסיון קודם בתחום.
דרישות נוספות:
עברית ברמה גבוהה בעל פה ובכתב
יישומי מחשב- שליטה בתוכנות office
היעדר רישום פלילי
רישיון נהיגה בתוקף
יושר אישי ואמינות, סדר וניקיון , כושר עבודה ואחריות, יחסי אנוש טובים, כושר ארגון, יכולת ניהול.
תודעת שירות ויכולת עבודה מול קהל
זמינות לעבודות בשעות נוספות, לרבות בשעות ובימים לא שגרתיים.
יכולת עמידה בלחצים
יתרונות נוספים:
ניסיון קודם כמפקח בוועדה לתכנון ובניה
תעודת מפקח עם סמכות שוטר של יחידת האכיפה הארצית
ניסיון ב- GIS
תנאי המשרה:
משרה מלאה בשעות העבודה המקובלות ושעות נוספות לפי הצורך
שכר על פי דרוג דרגה של משרד הפנים
כפיפות:
מהנדס הוועדה המקומית
כללי
הוועדה איננה מחויבת לקבל כל הצעה והיא רשאית, לבחור בכל הצעה, או לא לבחור באף אחת מהן על פי שיקול דעתה הבלעדי;
העובד שיתקבל בוועדת האיתור, יהיה בתקופת ניסיון של שנתיים
המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לנשים וגברים כאחד.
נא להגיש מועמדות בכתב עד ליום שלישי 17/12/2024 בשעה: 16:00 למייל: michraz@galil-elion.org.il
ולצרף קורות חיים, תעודות והמלצות. ניתן לפנות בטלפון: 04-6816373
הוועדה רשאית להחליט במקרה הצורך על הארכת זמן להגשת מועמדויות נוספות.
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
מכרז חיצוני הזמנה להגשת מועמדות לשתי משרות - בודק/ת בקשות להיתרי בנייה/מידען בוועדה המקומית לתכנון ובניה הגליל העליון
02/12/2024
מספר משרה:
16033
מועצה/אזור/יישוב:
מ.א. הגליל העליון
חברה:
הועדה לתכנון ובניה - מועצה אזורית הגליל העליון
תחום:
תכנון ובקרה
מקצוע:
בודק/ת היתרי בנייה
תאור תפקיד:
תיאור המשרה
מסירת מידע עדכני לצורך הגשת בקשות להיתרי בניה, לרבות מידע תכנוני כללי ולפיקוח.
בדיקה וטיפול בבקשות להיתרי בנייה במרחב התכנון המקומי של הוועדה בהתאם לחוק התכנון והבנייה ולתקנות, ובהתאם למדיניות הוועדה המקומית ולהנחיות מהנדסת הוועדה.
היקף העסקה
100 משרה + שעות נוספות לפי הצורך
תיאור התפקיד
איסוף המידע התכנוני המתאים, תוך זיהוי תכניות המתאר ותכניו בנין עיר הרלוונטיות, לצורך הכנת בקשה להיתר ,הוראות, הגבלות וכיוצ"ב
העברת בקשות מידע לגורמים בתוך הרשות ולגורמי חוץ רלוונטיים , כגון: חח"י, רת"א, רט"ג, רשויות המים והגז, רשות העתיקות ועוד.
קבלת המידע מכל הגורמים ועיבודו תוך בירור ויישוב אי התאמות;
הפקת המידע לציבור, לגורמי הוועדה, לגורמי חוץ לפי הנחיות הממונה;
מכרז פומבי לתפקיד תחשיבן/ית באגף שירותים חברתיים במועצה אזורית הגליל העליון
02/12/2024
מספר משרה:
16019
מועצה/אזור/יישוב:
מ.א. הגליל העליון
חברה:
מועצה אזורית הגליל העליון- משאבי אנוש
תחום:
כספים וניהול חשבונות
מקצוע:
תחשיבן/ית
תאור תפקיד:
תחומי העיסוק:
אחריות למימוש הכספי של ההחלטות הטיפוליות ברמת הפרט ו/או הקהילה, בכפוף להנחיות המשרד.
קבלת בקשות לחישוב זכאות מקבלי השירות לצורך קביעת השתתפות עצמית עבור הסיוע שקבע העובד הסוציאלי המטפל.
מעקב אחר השתתפויות המשפחות בפועל והשתתפות גורמים נוספים.
העברת מידע לעובדים על תוכניות סיוע אשר עומדות לפני מועד סיומן לצורך בדיקה חוזרת.
דיווח למשרד באמצעות המערכות הממוחשבות של הרשויות וטיפול בשגויים.
דיווח למערכות ייעודיות חיצוניות במקרים נדרשים
ריכוז ההיבט הכספי של הפרויקטים השונים של המחלקה או הצוות.
דיווח למשרד על העסקת עובדים, לצורך זיכוי הרשות על העסקתם לפי התקן לעובד ונתוניו האישיים (מועד תחילת העסקה, מועד סיום העסקה ושינויים במשך תקופת העסקת העובד).
אחריות להטמעת הנחיות מדיניות המשרד בנושאים שבאחריותו.
ביצוע פעילויות נוספות על פי דרישת הממונה
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
תנאי סף:
תואר אקדמי המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים מחוץ לארץ במשרד החינוך או הנדסאי או טכנאי מוסמך בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג –2012- חובה.
סיום קורס תחשבנים בתוך שנה מיום קליטתו במשרה.
הכרת מערכת המחשוב ברמת שימוש עצמאית.
ניסיון בשרותי רווחה מוניציפליים או בהנהלת חשבונות- יתרון.
דרישות נוספות:
ידע ויכולת עבודה בסביבה ממוחשבת, הכרות עם תוכנות כגון אופיס וכד'.
יוזמה, מוטיבציה, תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
יכולת עבודה במצבי לחץ ומתן תגובה ומענים איכותיים ומיידים.
מתן שרות דיסקרטי.
יכולת עבודה עצמאית ובצוות בסביבה רבת ממשקים.
יחסי אנוש מעולים ושרותיות.
היקף משרה: 50% משרה בדירוג המנהלי דרגה 7-10
כפיפות: מנהלת מחלקת שירותים חברתיים
תחילת עבודה: מיידי
להגשת מועמדות למשרה לחץ כאן, להגשה עד לתאריך 15.12.24
מועמד אשר מבקש התאמות בהליכי הקבלה לעבודה מחמת מגבלותיו יפרט את הצורך בהתאמות ויצרף מסמכים או חוות דעת המעידים על הצורך. עדיפות תינתן למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת באופן הולם בקרב עובדי המועצה, ובלבד שמדובר במועמד בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.
לא ניתן לשלוח קו"ח דרך האתר למשרה זו, אנא פנה/י על פי תנאי המכרז המצורף.