מתן שירותי מזכירות למס' עסקים, אחריות לטיפול בכל משימות האדמיניסטרציה וניהול המשרד. השירות כולל מענה טלפוני, שירות לקוחות, ניהול יומנים, הפקת דרישות תשלום ומעקב גבייה ועוד.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
את יודעת להתנהל בסביבה טכנולוגית ושולטת היטב ביישומי מחשב, נהנית לבצע משימות קבועות, יסודית ויודעת לעבוד מסודר ובתהליכים מוגדרים, אבל גם מחבבת אתגרים וחושבת יצירתי ומחוץ לקופסא. את סקרנית, לומדת מהר, אוטודידקטית, יוזמת ונכנסת מהר לעניינים את אחראית ומטפלת במשימות שלך מא' ועד ת', מקבלת החלטות בזמן אמת. לחץ וריבוי משימות גורמים לך לתפקד מצוין וגם אז את ממשיכה לתת שירות מעולה, סבלני וחכם, בדיוק כמו בזמני רוגע ושגרה. והכי חשוב גישה חיובית ואנרגיות גבוהות. *מנוסח בלשון נקבה אך פונה לשני המינים