ידע וניסיון בקריאת שרטוטים-חובה. ידע בפריוריטי - יתרון. רצון ללמוד ולהתפתח , יסודי/ת . הסעות מטבריה/החזר נסיעות. משרה לטווח ארוך בלבד. תנאים מצויינים למתאימ/ה
היקף המשרה:
משרה מלאה
שעות עבודה:
משמרת בוקר
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
• יו"ר הקיבוץ משמש כיו"ר ועד ההנהלה של אגש"ח דגניה א' ואגש"ח דגניה עסקים. בנוסף יו"ר מועצת המנהלים של טולגל יישומי לייזר בע"מ ושל התאגידים הקשורים בהם.
• יוזם, מגבש ומוביל תהליכים אסטרטגים לקידום הקהילה והעסקים.
• אחראי לתפקוד המנהלים תחתיו (הקהילה, עסקים וכספים) ופועל בשיתוף פעולה עמם.
תחומי אחריות וסמכות:
• מכנס את ישיבות ועד ההנהלה וההנהלה הכלכלית, קובע סדר יומן, מנהל את הישיבות
ואחראי על רישום הפרוטוקול ועל פרסום ההחלטות לציבור.
• יוזם הכנת תכנית אסטרטגית רב שנתית לפיתוח המגזר העסקי.
• יוזם תכנית אסטרטגית רב שנתית לפיתוח הקהילה בנושאים כגון: צמיחה דמוגרפית, בטחון
סוציאלי, שיוך דירות ומשמעויותיו, בחינת מיזמים עסקיים בקהילה וכו'.
• פיקוח על הכנת תכנית עסקית שנתית למגזר העסקי על ידי מנהל העסקים והכנה לדיון
בהנהלת עסקים, ולאישור האסיפה הכללית.
• פיקוח על הכנת תכנית שנתית של הנהלת הקהילה על ידי מנהל הקהילה והכנה לדיון בהנהלת
הקהילה ולאישור האסיפה הכללית.
• אחראי על מסירת דוחות תקופתיים על מצב הקהילה והעסקים: לוועד ההנהלה – דוח רבעוני
ולאסיפה – דוח שנתי. אלו יבוצעו ע"י מנהלי המגזרים.
• וידוא הכנת תכנית השקעות למגזר העסקי ולקהילה על ידי מנהלי העסקים והקהילה.
• מעקב ובקרה אחר ביצוע התכניות העסקיות וההשקעות בכל ענפי המגזר העסקי ובקהילה.
• מעקב אחר ביצוע החלטות הנהלת העסקים, הנהלת הקהילה, וועד ההנהלה והאסיפה.
• עמידה בראש צוות תיאום )ממלאי תפקידים( בין פעילות הנהלת העסקים והנהלת הקהילה,
והסדרת היחסים ביניהם.
• אחראי ל החלפת מנהלים )עסקים וקהילה( על פי הצורך. יהיה חלק מצוות האיתור לתפקידים
אלה ויהיה שותף בקביעת תנאי העסקתם.
• חבר בצוות כספים.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
• הצלחות מוכחות בתפקיד יו"ר קיבוץ ו ניסיון ניהולי בהיקף כספי של 50 מ' ₪.
• ניסיון מוכח ב הובל ה והנעת תהליכים ומנהלים הכולל שיפור תוצאות ניהוליות.
• ייצוגיות, יכולת התנסחות בכתב ובע"פ ויכולת עמידה בפני קהל.
• היכרות ועבודה עם מוסדות שלטון אזוריים וארציים.
• יכולת עבודה בתנאי לחץ.
• כושר מנהיגות, תקשורת בינאישית טובה, אמינות ויושרה.
כפיפות ארגונית: אספת הקיבוץ. היקף משרה: 25% . קדנציה: 4 שנים.
תהליך בחירה: גוף מציע וממליץ – צוות איתור, גוף בוחר – אספה וקלפי.
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
• ניהול תזרים המזומנים של תאגידי דגניה (כל תאגיד בנפרד) והתזרים המצרפי לטווח ארוך וטווח קצר.
• מעקב ו ניהול חשבונות בנקים כולל ניהול יתרות בארגוני הקניות.
• הכנת תוכנית תזרימית חודשית ושנתית לדגניה ותאגידיה.
• בקרה על תנאי התשלום של ההסכמים שעורכים מנהלי הקהילה והעסקים עם ספקים, קבלנים ונותני שירותים.
• רישום תמחירי שוטף ותפעול מערכת המידע בתחום התמחיר.
• בניית מערכת בקרה שוטפת על בסיס הנתונים.
• סיוע בהכנת התוכנית השנתית של הענפים והמגזרים, בתאום עם המנהלים הרלוונטיים, להצגה בהנהלות השונות.
• הכנת דוחות תמחיר ניהוליים, תכנית מול ביצוע וסגירת הדוח התמחירי מול דוח כספי.
• מעקב שוטף יחד עם מנהלי הענפים אחר ביצועי/נתוני הענף על בסיס הדוחות החודשיים והתקופתיים. ניתוח מפורט של דוחות עסק וקהילה.
• דיווח שוטף למנהלי המגזרים, הצפת הנתונים ובעיות תקציביות הצעות ייעול, ועוד.
• השתתפות בישיבות הנהלה ע"פ הצורך.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
• ידע וניסיון בעבודת הנהלת חשבונות.
• תואר בכלכלה או השכלה רלוונטית אחרת.
• ניסיון בהנהלת חשבונות קיבוצית.
• שליטה מלאה ב office בדגש על excel .
• ידע בתוכנת קונטיקי ואשכול יתרון.
• ניסיון בעבודת תמחיר יתרון.
כישורים נדרשים:
• תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה בצוות ובאופן עצמאי.
• יכולת עבודה בריבוי משימות.
• אמינות, סדר ודייקנות.
• דיסקרטיות.
כפיפות : מנהלת חשבונות ראשית
היקף: 50%
תחילת עבודה: מידי
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
לקיבוץ דגניה א' דרוש/ה מדריכ/ה למערכת החינוך החברתי
13/03/2022
מספר משרה:
7787
מועצה/אזור/יישוב:
דגניה א'
חברה:
קיבוץ דגניה א
תחום:
חינוך/הדרכה
מקצוע:
מדריך/ת חברתי/ת
תאור תפקיד:
* הדרכה לגילאי ד'-ו' בקיבוץ
* יישום פעילויות חברתיות
* קשר עם הורים וקהילה
* שותפות בפרויקטים חינוכיים וחברתיים
* מערכת תומכת ויציבה. צוות ומנהל מנוסים!
* עבודה החל מחודש אמצע מאי 2022
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
* רקע בניסיון חינוכי חברתי
* רקע מתנועות נוער - יתרון
* יחסי אנוש טובים, כריזמטיות, יוזמה, אסרטיביות, אחריות ומסירות
* אפשרות למגורים בקיבוץ
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
יעוד: מנהל העסקים הינו גורם יוזם, מפתח ומנהל את ענפי העסק לטובת צמיחה כלכלית של הקיבוץ לאורך זמן בכפוף למדיניות והחלטות הקיבוץ. תחומי אחריות וסמכות: • מנהל את הפעילות העסקית השוטפת והפיתוח העסקי של דגניה א' בהתאם לתוכנית האסטרטגית של ההנהלה הכלכלית. • מפעיל ביעילות את אמצעי הייצור של דגניה, יוזם פעילויות עסקיות חדשות ופועל לקדם פעילויות קיימות בהתאם ליעדי ההנהלה הכלכלית. • מכין, בשיתוף מנהלי הפעילויות בעסקים ומנהל הכספים, תוכניות שנתיות לעסקים, ופועל לאישורן בהנהלה הכלכלית. • מגדיר תוכניות עבודה, יעדים, למנהלי הפעילויות העסקיות, בוחן ומבקר את ביצועם. מדווח עליהם אחת לרבעון להנהלה הכלכלית. • עורך הסכמים עם ספקים, קבלנים ונותני שירותים לעסקי דגניה וקובע תנאי תשלום ביחד עם מנהל כספים. • מקיים קשר עם רשויות אזוריות וגופים אזוריים, תנועתיים, ממשלתיים ואחרים הרלוונטיים לפעילות השוטפת והפיתוח העסקי ומייצג באופן פעיל את דגניה א' בתאגידים שהיא חברה בהם. • עוקב אחר עמידה בהחלטות של חברות עסקיות שהקימו חברי דגניה כפרטים ומדווח על כך לוועד ההנהלה. • פועל בשיתוף משאבי אנוש בנושאי כוח אדם ושכר בעסקים. • חבר בהנהלה הכלכלית, בצוות כספים, בצוות מש"א, י.ח.ד דגניה (מחלק חשמל היסטורי). מוביל את הצוותים הבאים: קרקעות, תיירות, הנהלת צומח, הנהלת הרפת. • שותף לפיתוח עתודה ניהולית בדגניה בתחומים הרלוונטיים לתפקידו.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
תנאי סף: • ניסיון של לפחות 5 שנים בניהול מערכות כלכליות בקנה מידה דומה, כולל הצלחות עסקיות מוכחות. • הכשרה כלכלית פורמלית מוכרת רלוונטית. כישורים וניסיון נדרשים: • ניסיון כמנהל עסקי ובפרט בתחומי חקלאות, מסחר, נדל"ן ותיירות כולל ייזום פעילויות לפיתוח עסקי, יצירת שת"פ עם גורמים עסקיים שונים, ועוד. • ניסיון והיכרות בעבודה עם המגזר הקיבוצי – יתרון. • יכולת הנעת צוות, הובלת תהליכים ויישום תכנית אסטרטגית. • כושר ביטוי גבוה בעל פה ויכולת הצגה מול קהל. • יוזמה, כושר שכנוע ויכולת ניהול משא ומתן. • לויאליות, יושרה אישית ותקשורת בינאישית טובה. • שליטה מלאה ביישומי ה-Office. כפיפות ארגונית: יו"ר הנהלה כלכלית. היקף משרה: 80%. קדנציה: 4 שנים. תהליך בחירה: הצעת צוות איתור, המלצת ועד ההנהלה ובחירה באסיפה ובקלפי. המעוניינים בתפקיד מוזמנים לפנות למייל: masha@degania.co.il . *המכרז בלשון זכר אך פונה לשני המינים כאחד.
השכלה נדרשת:
תואר שני
היקף המשרה:
משרה חלקית
שעות עבודה:
גמיש
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
תחומי אחריות וסמכות: • מנהל את הפעילות העסקית השוטפת והפיתוח העסקי של דגניה א' בהתאם לתוכנית האסטרטגית של ההנהלה הכלכלית. • מפעיל ביעילות את אמצעי הייצור של דגניה, יוזם פעילויות עסקיות חדשות ופועל לקדם פעילויות קיימות בהתאם ליעדי ההנהלה הכלכלית. • מכין, בשיתוף מנהלי הפעילויות בעסקים ומנהל הכספים, תוכניות שנתיות לעסקים, ופועל לאישורן בהנהלה הכלכלית. • מגדיר תוכניות עבודה, יעדים, למנהלי הפעילויות העסקיות, בוחן ומבקר את ביצועם. מדווח עליהם אחת לרבעון להנהלה הכלכלית. • עורך הסכמים עם ספקים, קבלנים ונותני שירותים לעסקי דגניה וקובע תנאי תשלום ביחד עם מנהל כספים. • מקיים קשר עם רשויות אזוריות וגופים אזוריים, תנועתיים, ממשלתיים ואחרים הרלוונטיים לפעילות השוטפת והפיתוח העסקי ומייצג באופן פעיל את דגניה א' בתאגידים שהיא חברה בהם. • עוקב אחר עמידה בהחלטות של חברות עסקיות שהקימו חברי דגניה כפרטים ומדווח על כך לוועד ההנהלה. • פועל בשיתוף משאבי אנוש בנושאי כוח אדם ושכר בעסקים. • חבר בהנהלה הכלכלית, בצוות כספים. מוביל את הצוותים הבאים: קרקעות, תיירות, הנהלת צומח, הנהלת הרפת. • שותף לפיתוח עתודה ניהולית בדגניה בתחומים הרלוונטיים לתפקידו.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
כישורים וניסיון נדרשים: • ניסיון כמנהל עסקי ובפרט בתחומי חקלאות, מסחר, נדל"ן ותיירות כולל ייזום פעילויות לפיתוח עסקי, יצירת שת"פ עם גורמים עסקיים שונים, ועוד. • ניסיון והיכרות בעבודה עם המגזר הקיבוצי – יתרון. • יכולת הנעת צוות, הובלת תהליכים ויישום תכנית אסטרטגית. • כושר ביטוי גבוה בעל פה ויכולת הצגה מול קהל. • יוזמה, כושר שכנוע ויכולת ניהול משא ומתן. • לויאליות, יושרה אישית ותקשורת בינאישית טובה. • שליטה מלאה ביישומי ה-Office.
כפיפות ארגונית: יו"ר הנהלה כלכלית.
היקף משרה: 80%.
קדנציה: 4 שנים.
תהליך בחירה: הצעת צוות איתור, המלצת ועד ההנהלה ובחירה באסיפה ובקלפי.
השכלה נדרשת:
תואר ראשון
היקף המשרה:
משרה חלקית
שעות עבודה:
גמיש
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.