בוא/י להיות חלק מצוות הניהול הפיננסי של חממה לסטארטאפים בקצרין
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
- ניסיון בהנה"ח - היכרות עם מערכות ERP - יכולת וניסיון עבודה מעמיק עם אקסל - תקשורת טובה ורצון להשתלב ולסייע לצוות - ראש גדול ורצון להתפתח ולצמוח יחד - אנגלית טובה 80% משרה (גמיש) מייל לקו"ח: info@galilofek.com *נא לציין מספר משרה 135 בנושא ההודעה*
היקף המשרה:
משרה מלאה
משרה חלקית
גמיש
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
ניהול חשבונות של הפעילות החקלאית של היקב ספקים / לקוחות תשלומים התאמות בנקים דוחות תקציב מול ביצוע הכנת החומר לרו"ח לדוחות הכספיים
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
תעודה בהנה"ח סוג 2 – חובה (סוג 3 - יתרון) ניסיון בהנהלת חשבונות, 3 שנים לפחות – חובה (ניסיון באגש"ח - יתרון) ניסיון בפריוריטי - יתרון שליטה באקסל – חובה ראיה רחבה של מכלול הפעילויות בהנה"ח דיוק, סדר וארגון שירותיות ויכולת עבודה בצוות יחסי אנוש מעולים
השכלה נדרשת:
לימודי תעודה
היקף המשרה:
משרה מלאה
שעות עבודה:
8:00-17:00
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
- הרצת ניסויים ותיעוד נתונים במתקני פיילוט במעבדה לתהליכים כימיים - ביצוע ניסויים במינרלים מוצקים - התקנת ציוד מעבדה וצנרת
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
3 שנות נסיון בתעשייה (בעדיפות לתחום הכימי או סביבתי) הנדסאי/ת כימיה / מים / ביולוגיה / מכונות יכולת לקרוא שרטוטים טכניים ומדריכי הפעלה לציוד יכולת קריאה והבנה באנגלית ידע בישומי מחשב OFFICE
ביצוע בדיקות במעבדה להפקת תוצאות מהימנות ומדוייקות הפעלה ותחזוקה של מכשור מעבדתי מתקדם כמו: ICP-OES, TOC analyzer הכנת דגימות ודוגמאות לבדיקות תיעוד והזנת תוצאות בדיקות למערכת הממוחשבת התעדכנות בטכנולוגיה חדשה בתחום
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
השכלה במדעים – חובה, תואר בכימיה – יתרון. ניסיון עבודה עם מכשור מעבדתי - יתרון גישה טכנית ויכולת למידה מהירה של מכשור אנליטי ידע בישומי מחשב יכולת קריאה והבנה טובה באנגלית דייקנות, אחריות, יכולת עבודה בצוות ותחת עומס. נכונות לשעות עבודה מאומצות.
• ניהול שוטף של הרשתות חברתיות .הניהול כולל הבנה ושליטה בכל מגוון הפלטפורמות- אינסטגרם, טיקטוק, פייסבוק, לינקדין ועבודה מול ספקים חיצוניים. • בניית גאנטים לפעילות שבועית/חודשית/שנתית בהתאם לתכנית עבודה מסודרת • ניהול ותחזוקה של אתר החברה תוך עדכון והוספת תכנים ומוצרים בשוטף. • הוצאה לפועל של תכניות העבודה השיווקיות • תמיכה בעבודה שוטפת מול מנהלת השיווק • כתיבת תוכן • תפעול כנסים ואירועים • מתן מענה שוטף למקדמי המכירות בתפעול היום יומי • עבודה מול ממשקים פנים ארגונים • שליטה בתוכנות עיצוב CANVA,פוטושופ-יתרון
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
• יכולת וכישרון בכתיבה ועריכת תוכן. • שליטה מלאה ברשתות חברתיות. • יצירתיות, קריאטיביות - בעל /ת הבנה וראיה אסתטית. • יכולת למידה והבנה גבוהה (להכרת מוצרים, קהלי היעד ושירותים של החברה כמו גם תוכנות חדשות). • שליטה מלאה בתוכנות האופיס. • שליטה בתוכנות עיצוב-CANVA,פוטושופ-יתרון משמעותי • ניסיון בתוכנת וידאו-יתרון משמעותי • יכולת לנהל תוכנית עבודה, עמידה בלוחות זמנים ויכולת עבודה בצוות. • ראש גדול, אחריות ויחסי אנוש מעולים • עבודה בהיקף של משרה מלאה עם נכונות לשעות נוספות. • שליטה בשפה האנגלית
השכלה נדרשת:
מקצועית
היקף המשרה:
משרה מלאה
שעות עבודה:
08:00-17:00 עם נכונות לשעות נוספות
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.